FAQ

Voor veelgestelde vragen hebben wij natuurlijk een passend antwoord voor je klaarstaan. Je vindt ze hieronder! Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met ons.

Concept

Om te zorgen dat we persoonlijke aandacht kunnen bieden kan je met maximaal 7 anderen tegelijk sporten. Hierdoor moet je je van tevoren aanmelden in het agenda systeem via de app.

Een trainingsperiode duurt 4 weken. Na deze 4 weken vul je de vragenlijst in de app in. Op basis van de vragenlijst maken wij 2 nieuwe trainingschema’s

Onze kleinschaligheid is onze kracht. Door kleinschalig te blijven en met maximaal 7 anderen tegelijk te trainen kunnen wij iedereen de aandacht geven die hij/zij verdient. Iedereen traint met zijn/haar persoonlijk opgebouwde schema gebasseerd op zijn/haar hormonale profiel.

Mylogenics

Mylogenics is een van de meest effectieve en efficiënte behandelmethode. Mylogenics komt vanuit de oosterse geneeskunde met een crossover naar de westerse kennis. Dit is gemakkelijk en snel toe te passen binnen de fitness en boekt  doorgaans sneller resultaat als de traditionele fysiotherapie. Voor meer informatie check onze mylogenics pagina.

We behandelen soms wel eens tijdens de personal fitness. Dit doen we alleen als het rustig is en de klacht snel te verhelpen is. Als we dit doen hoef je hier niet voor te betalen. Dit is onderdeel van de service van BE-FIT. 

Supplementen

Supplementen gebruik is nooit verplicht. Wel kan het soms handig zijn om supplementen te gebruiken. Wij raden de basis supplementen vaak aan. (multivitamine, omega 3 en whey eiwitpoeder) LET OP: Supplementen zijn enkel een aanvulling op en nooit een vervanger van jouw dagelijkse dieet

Je kan onze supplementenlijn in de sportschool aanschaffen. Deze lijn is zorgvuldig geselecteerd op de beste ingrediënten en enkel op natuurlijke basis geproduceerd. 

Online Lifestyle Plan app

Je kan dat bekijken op onze Online LifestylePlan app pagina. Lukt het dan nog niet? Wij helpen je dan hierbij tijdens de intake of neem contact met ons op.

Probeer alle openstaande apps en tabbladen op jouw internetbrowser af te sluiten. na dit gedaan te hebben start je de app opnieuw op. 

Stuur een mail naar service@be-fithillegom.nl als er zich problemen voor blijven doen.